søndag 6. desember 2009

Ut av skapet.....



Så er jeg ute av skapet.. Jeg har som en sikkert ser startet bloggen min i september, men når noen har spurt om jeg har blog har jeg av en eller annen grunn sagt nei. Jeg opprettet bloggen en kveld min bedre halvdel var bortreist. Jeg hadde ingen gode navn klar til blognavn og det gikk så fort at det ble med Roses Hjem. Datakunnskapene må nok også en liten oppussing. Så nå er det vel bare til å sette i gang. Ha tålmodighet eller barmhjertighet med meg. Bildene er fra "hytten" min i Alicante, Spania. Vi pusset opp kjøkkenet. Vi ble veldig fornøyd. I morgen skal jeg ta litt nye bilder fra min nymalte stue. Til da.....

1 kommentar:

  1. Gratulerer med blogg Rosita!
    Så flott du har det!
    Klem Hege

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails